Butiker

Nu finns delar av mina saker att köpa på butik i Västerås.

Butiken ligger i källaren på Tessingatan 5 och heter Tre Riken (en mysig butik med lite annorlunda saker för både inne och ute).

Öppettider är Tisdag till Fredag 12-18 och Lördagar 11-15





I Kolsva kan man också köpa mína saker där hos  Wilma&Morris (gamla Broskolan) på Bruksgatan 27

Öppettider Tisdag-Fredag 11-18 och Lördag 10-14


Och vill man gå på flera julmarknader så kommer jag  att vara i Kolsva (utanför butiken ovan) den 5 december mellan 11-15 

Hembygdsgården i Dingtuna den 6 december mellan 12-15

Hemma hos Lerblomster den 12 december med lite smått och gott.

Varmt välkomna

Kommentarer
Postat av: Nordingården

Å va kul att du säljer lite i två butiker nu och även på många marknader!! Du gör väldigt snygga betonglaster och mina favoriter är nog betonghästen med ljus i och så den struten med lakritskola, de måste väl ha tagit slut... Ha en skön adventshelg! Mari.

2009-11-27 @ 17:33:51
URL: http://nordingarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kontakta mig här [email protected]